La propera sessió d’expedició i renovació del carnet d’identitat a Miami Platja serà el 15 de febrer de 2017

La propera sessió d’expedició i renovació del carnet d’identitat a Miami Platja serà el 15 de febrer de 2017

  • Per tramitar el DNI-e cal demanar cita prèvia a les Oficines Municipals d’Atenció al Ciutadà (OMAC) de dilluns a divendres de 9 h a 14 h o a través de la pàgina web de l’Ajuntament.

L’oficina mòbil de la Direcció General de la Policia Nacional es desplaçarà a Miami Platja el dimecres 15 de febrer de 2017 per tramitar l’expedició del DNI. El servei contempla qualsevol tràmit del carnet d’identitat, tant si es tracta de fer-se’l per primera vegada com si s’ha de renovar, sigui per pèrdua o extraviament, per sostracció o per canvi de dades o domicili.

L’entrega del DNI es farà el divendres 17 de febrer. El document expedit és l’electrònic (DNI-e) que permet al propietari disposar de signatura electrònica per realitzar amb la màxima seguretat tràmits administratius de forma telemàtica, així com transaccions comercials a través d’internet.

Per beneficiar-se d’aquest servei, s’ha de demanar cita prèviament a les Oficines Municipals d’Atenció al Ciutadà (OMAC) de l’Ajuntament, tant a Mont-roig del Camp com a Miami Platja. L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 h a 14 h. Allí se’ls informarà de la documentació que han de portar i del dia i hora assignats. També es pot sol·licitar hora telefònicament trucant al 977 83 70 05 o al 977 17 04 40 o bé a través d’internet. Quan es tanca una llista, l’Ajuntament demana una nova data per continuar atenent les sol·licituds dels ciutadans.

Comparteix aquest article