PTT d’Auxiliar de vivers i jardins

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp col·labora amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a la realització d’un Programa de Formació i Inserció organitzat en la modalitat de Pla de Transició al Treball (PTT) per a joves de 16 a 21 anys que han finalitzat l’ensenyament obligatori sense obtenir el títol de graduat/da en ESO.

PTT Auxiliar vivers i jardins

El PTT- d’Auxiliar de vivers i Jardins que s’imparteix a l’Institut Antoni Ballester es configura com un curs formatiu que ha de permetre als joves reintroduir-se en el sistema educatiu per prosseguir estudis de formació professional o bé facilitar l’aprenentatge imprescindible per accedir al mercat laboral amb millors possibilitats d’obtenir una ocupació qualificada i duradora.

Visiteu el blog dels alumnes per tal de conèixer el seu dia a dia, les classes, les sortides formatives o simplement veure com creix el seu hort.

Blog Fem-ho verd

Per més informació sobre els programes de formació i inserció podeu visitar
el web “què estudiar” de la Generalitat de Catalunya.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2017-2018: Del 15 al 26 de maig de 2017

Preinscripcions del 15 al 26 de maig de 2017