Fira de Mont-roig del Camp

Aquest any la Fira de Mont-roig arriba a la seva 136a edició. Des dels seus inicis va esdevenir una fira tradicionalment agrícola, per posteriorment, convertir-se en les últimes dècades, en una fira multisectorial centrada en diversos sectors comercials i econòmics.

La Fira de Mont-roig, a banda del recinte firal, és una gran festa pel poble de Mont-roig del Camp. Durant els dies de la Fira, tant per part de l’Ajuntament, com des de moltes entitats i associacions del municipi, s’organitzen multitud d’activitats que s’emmarquen en un programa paral·lel adreçat a tots els públics i que complementa l’esdeveniment. En aquest programa hi trobem activitats com concerts, balls, activitats infantils, exposicions, campionats esportius,… Finalment ho acaba d’arrodonir tot la fira d’atraccions.

L’any passat va ser l’any de la renovació, des de l’Ajuntament érem conscients que el model de fira multisectorial, tal i com el coneixíem fins al moment havia quedat obsolet, i ja no tenia l’atractiu suficient per atraure a expositors i visitants.

D’aquí va néixer la nova Fira Cullerada, un esdeveniment centrat  en el món de la gastronomia i que poc a poc pretén ser una fira de referent dins el sector gastronòmic, on els productes alimentaris de qualitat i els productes de proximitat i de la nostra terra siguin els protagonistes absoluts. S’hi exposen i s’hi poden degustar productes, aliments i begudes diferenciadors, amb trets distintius, singulars i de gran qualitat.

El recinte firal es troba ubicat al carrer Aureli Maria Escarré, just davant del Poliesportiu Municipal i es tracta d’un espai a l’aire lliure. En aquest emplaçament també s’hi concentren la majoria de les activitats lúdico-festives que s’organitzen, així com també la fira d’atraccions.

Al recinte firal, i per tercer any consecutiu, es muntarà l’espai de “La Tapa de la Fira”, una zona que dóna a conèixer la gastronomia local i els productes del nostre territori, i on es poden degustar diverses tapes elaborades per bars i restaurants del municipi.

Si esteu interessats en participar a la fira com expositor, a sota teniu la sol.licitud i la normativa de la Fira Cullerada 2017.

Sol.licitud i normes Cullerada 2017

La Fira Cullerada 2017 es celebrarà del 4 al 6 d’agost. En breu estarà disponible el programa d’actes.

La primera fira es va celebrar l’any 1881, i en els seus orígens tenia un caràcter agrícola i ramader, que al llarg dels anys ha anat adaptant-se fins a l’actual nova fira. Cartells edicions anteriors.

134ena Fira de Mont-roig del CampCartell Fira Mont-roig del Camp 2014
Cartell Fira Mont-roig del Camp 2013Cartell Fira Mont-roig del Camp 2012Cartell Fira Mont-roig del Camp 2011