La XVII Nit del Turisme desvetllarà la nova campanya de promoció del municipi

La XVII Nit del Turisme desvetllarà la nova campanya de promoció del municipi

  • La gala, que es celebrarà el proper dijous 8 de juny, servirà per reunir al teixit empresarial local i donar la benvinguda a la nova temporada turística
  • La immobiliària Arenda, la pastisseria La Glòria i Reimund Dietzen opten al Premi Nit del Turisme

La VII Nit del Turisme presentarà la nova campanya de promoció del municipi

Mont-roig Miami Turisme donarà a conèixer la nova campanya de promoció del municipi en el marc de la XVII Nit del Turisme. La vetllada, que es celebrarà el proper dijous 8 de juny al restaurant Les Vistes del Club de Golf Bonmont, servirà per presentar els nous projectes i activitats que s’han preparat per la nova temporada turística.

La gala, a més, vol tornar a ser punt de trobada entre el teixit empresarial i els representants municipals i contribuir a la creació de relacions i sinèrgies que afavoreixin el desenvolupament turístic local.

Premi Nit del Turisme

D’altra banda, la celebració reconeixerà, de nou, l’excel·lència de l’empresariat local a través del Premi Nit de Turisme. Els assistents seran els encarregats de votar un dels tres candidats proposats per la Regidoria de Turisme i ratificats per la Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp.

En aquesta edició els finalistes al Premi Nit del Turisme són:

– Immobiliària Arenda Costa Dorada. Per la comercialització dels seus productes a través de nous canals, adreçant la seva oferta a nous segments.

– Pastisseria cafeteria La Glòria. Per la seva trajectòria professional reconeguda en el temps i la seva remodelació, replantejament i actualització del negoci adaptant-lo a les noves tendències.

– Sr. Reimund Dietzen. Per posar en valor els recursos turístics convertint-los en una experiència pel visitant, essent pioner en la comercialització i promoció del cicloturisme al municipi.

El Premi Nit del Turisme, que es va crear l’any passat,  té l’objectiu de posar en valor el treball i la trajectòria professional d’aquelles empreses, entitats o institucions que aposten per la qualitat, la segmentació, la diferenciació i l’especialització en els seus serveis i que contribueixen d’aquesta forma a potenciar la competitivitat i el desenvolupament turístic del municipi.

Share this post