L’OAC360º és un servei integral que ofereix suport telefònic o mitjançant el correu electrònic per tal de de resoldre els dubtes o les dificultats que la ciutadania, professionals, empreses i entitats puguin tenir en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica https://mont-roig.eadministracio.cat/info.0
El servei tècnic dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d’altres).
L’OAC360º ofereix tres canals de suport:
- A través del telèfon 977 900 422 disponible de dilluns a divendres en horari de 8 a 20 h
Aquest servei ofereix acompanyament telefònic per resoldre, al moment, qualsevol tipus de dubte o incidència.
- Mitjançant el correu electrònic (oac360@mont-roig.cat)
La ciutadania pot escriure per correu les seves consultes, que seran respostes per un tècnic del servei.
- A través del servei “Truca’m”
Omplint el formulari en línia que permet demanar rebre una trucada en un horari convingut. Clica a la imatge per accedir-hi.