Les Oficines Municipals d’Atenció a la Ciutadania són l’enllaç entre la ciutadania i l’Ajuntament. Tenen vocació de servei i la voluntat de facilitar la gestió de tràmits administratius i atendre les sol·licituds d’informació.

Les OMAC representen una aposta de l’Ajuntament per oferir un model de relació amb els ciutadans i ciutadanes basat en criteris d’eficàcia i qualitat, mitjançant un servei centralitzat, àgil, còmode i personalitzat. Tot plegat per tal que els usuaris i usuàries obtinguin resposta i solucions a les seves sol·licituds.

L’OMAC us ofereix la possibilitat de realitzar tots els tràmits municipals, presencialment amb cita prèvia.

  • Podeu demanar cita prèvia a través d’aquest enllaç o bé trucant al 977 83 70 05.

Tria l’oficina on vols ser atès, el tipus de tràmit administratiu, el dia, l’hora i identifica’t.

El dia de la cita caldrà portar l’original del document d’identificació personal (DNI, NIF, passaport) i enviar prèviament la documentació a omac@mont-roig.cat.

A les oficines municipals d’atenció ciutadana t’oferim:

  • Atenció i informació al públic de forma presencial, telefònica i telemàtica.
  • Atenció amb cita prèvia dels tràmits que inclou una gestió personalitzada mitjançant una trucada per informar dels requisits i la documentació a presentar per cada tràmit.
  • Recepció i registre de documents amb assignació al departament competent en la tramitació.
  • Assistència en l’ús de mitjans electrònics.
  • Pràctica de notificacions en compareixença espontània de l’interessat.
  • Tràmits específics:
    • Emissió i revocació de certificats electrònics IdCAT, com a personal operador de l’Oficina de Registre IdCAT
    • Inscripció al Representa

L’horari d’atenció de les oficines municipals d’atenció és de 9.00 a 14.00 hores.

Podeu contactar amb nosaltres per qualsevol dels canals d’atenció ciutadana:

  • Per telèfon al 977 83 70 05 
  • Per WhatsApp al 695 781 993 (només missatges)
  • Per correu electrònic: omac@mont-roig.cat
  • Per videoconferència: a través d’aquest enllaç de la Seu Electrònica o bé trucant al 977 83 70 05.

Les Oficines Municipals d’Atenció a la Ciutadania ofereixen el servei d’assistència a través de videoconferència, amb l’objectiu de donar suport als usuaris/àries en la realització de qualsevol tràmit amb l’Ajuntament. Un cop demanada la cita la persona que us assistirà en la videoconferència es posarà en contacte amb vosaltres per concretar el tràmit i la documentació necessària. Després rebreu un correu electrònic amb l’enllaç a la videoconferència.

A les Oficines d’Atenció Ciutadana oferim el servei REPRESENTA, que és un registre de representació al qual et pots inscriure de manera presencial amb cita prèvia, o bé, en línia.

Aquest servei permet a les persones representants, un cop feta la inscripció, relacionar-se amb les administracions públiques en nom d’altres persones o empreses, ja que els empleats públics poden consultar les representacions inscrites en qualsevol moment.

Podeu consultar tota la informació en aquest enllaç.

Per fer la inscripció són necessàries les següents dades:

  • Nom i cognoms o la denominació o raó social, document nacional d’identitat, número d’identificació fiscal o document equivalent del poderdant.
  • Nom i cognoms o la denominació o raó social, document nacional d’identitat, número d’identificació fiscal o document equivalent de l’apoderat.
  • Poder notarial (si és el cas).

Com puc acreditar la meva inscripció al REPRESENTA dins els tràmits de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp?

A l’hora d’entrar a la seu electrònica us haureu d’identificar electrònicament. Quan esteu dins el tràmit us preguntarà si actueu com a interessat/ada o com a representant.

En el cas de tenir una representació a REPRESENTA haureu d’indicar les dades d’identificació del poderdant i en el desplegable marcar la opció “Figuro com a representant en el Registre electrònic de representació (Representa AOC)”.

La aplicació verificarà la representació i, una vegada realitzada, podreu realitzar el tràmit.

L’OAC360º és un servei integral que ofereix suport telefònic o mitjançant el correu electrònic per tal de de resoldre els dubtes o les dificultats que la ciutadania, professionals, empreses i entitats puguin tenir en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica.

El servei tècnic dona suport 12 hores seguides, des de les 8.00 a les 20.00 hores. Et poden atendre en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció  o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d’altres).

Clica aquí per saber més.

Les oficines d’atenció ciutadana realitzen la funció d’Entitat de Registre IdCAT.

Les entitats de registre idCAT són entitats ubicades a diverses administracions públiques, encarregades d’emetre certificats digitals idCAT o de comprovar la veracitat de les dades introduïdes a la sol·licitud del certificat.

Per tant, pots obtenir el teu certificat digital amb nosaltres demanant cita prèvia.

Podeu consultar més informació a https://www.idcat.cat/

En aquest enllaç trobaràs la informació necessària per obtenir el teu certificat electrònic sense moure’t de casa.

Qualsevol persona espanyola amb DNI o passaport pot sol·licitar un certificat digital sense desplaçaments ni esperes. El pots obtenir 100% online i en minuts, de manera oficial i sense intermediaris. Per verificar la teva identitat s’utilitza un procés de vídeo identificació que coteja el teu rostre amb el DNI, tal i com es fa en la identificació presencial.

T’oferim suport telefònic o mitjançant el correu electrònic per tal de de resoldre els dubtes o les dificultats que puguis tenir en la tramitació en línia.

Les persones i els col·lectius que estan obligats a tramitar per internet són:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui per exercir una activitat professional hagin d’estar col·legiats.
  • Els representants de qualsevol subjecte obligat a tramitar per internet.
  • Les persones físiques o jurídiques que tinguin una relació de proveïdor amb l’Ajuntament de Mont-roig.
  • Les persones físiques o jurídiques que hagin de presentar una factura a l’Ajuntament.

L’obligació de tramitar en línia s’informa en cada tràmit. En el cas que estigui adreçat a subjectes obligats, s’ha de fer obligatòriament per internet.



OMAC MONT-ROIG
Ctra. Colldejou, s/n
43300 Mont-roig del Camp
Tel. 977 83 70 05


OMAC MIAMI PLATJA
C/ Soria, 14
43892 Miami Platja
Tel. 977 83 70 05