Les Oficines Municipals d’Atenció a la Ciutadania són l’enllaç entre la ciutadania i l’Ajuntament. Tenen vocació de servei i la voluntat de facilitar la gestió de tràmits administratius i atendre les sol·licituds d’informació.

Les OMAC representen una aposta de l’Ajuntament per oferir un model de relació amb els ciutadans i ciutadanes basat en criteris d’eficàcia i qualitat, mitjançant un servei centralitzat, àgil, còmode i personalitzat. Tot plegat per tal que els usuaris i usuàries obtinguin resposta i solucions a les seves sol·licituds.

L’OMAC us ofereix la possibilitat de realitzar tots els tràmits municipals, entre els quals destaquen:

  • Registre d’entrada de documents
  • Tramitació d’altes, baixes i modificacions del padró d’habitants
  • Sol·licituds d’activitats, guinguetes, mercats, fira
  • Comunicació prèvia d’obres majors, menors, piscines, primera ocupació
  • Consulta estat expedients d’obres
  • Consultes sobre cadastre i reclamacions
  • Altes i modificacions d’Ibi urbà i rústic
  • Sol·licituds permís de foc
  • Inscripcions bus escolar, sol·licituds beques
  • Eleccions: cens votants, reclamacions i tramitació representats taules electorals
  • Sol·licituds i tràmits del Jutjat de Pau des de les oficines de Miami Platja

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp continua prioritzant l’atenció telemàtica per evitar riscos per la crisi de la Covid-19.

Assistència per videoconferència

Les Oficines Municipals d’Atenció a la Ciutadania ofereixen el servei d’assistència a través de videoconferència, amb l’objectiu de donar suport als usuaris/àries en la realització de qualsevol tràmit amb l’Ajuntament.

  • Podeu demanar cita prèvia a través d’aquest enllaç de la Seu Electrònica o bé trucant al 977 83 70 05.

Un cop demanada la cita prèvia la persona que us assistirà en la videoconferència es posarà en contacte amb vosaltres per concretar el tràmit i la documentació necessària. Després rebreu un correu electrònic amb l’enllaç a la videoconferència i les especificacions tècniques per poder accedir-hi, així com un recordatori de la informació sobre la documentació necessària per poder realitzar el tràmit.

Altres canals d’atenció a la ciutadania

  • El telèfon de l’Ajuntament 977 83 70 05 continua operatiu per a fer consultes o assistència telefònica en la tramitació.
  • El correu electrònic omac@mont-roig.cat
  • El número de WhatsApp 695 781 993

Atenció presencial només amb cita prèvia

S’atendrà presencialment amb cita prèvia, en cas que el tràmit no es pugui fer mitjançant assistència telemàtica i/o que els ciutadans/es no disposin dels mitjans necessaris per fer la tramitació en línia. En aquest cas, és obligatòria també la cita prèvia.

  • Podeu demanar cita prèvia a través d’aquest enllaç o bé trucant al 977 83 70 05.

Tria l’oficina on vols ser atès, el tipus de tràmit administratiu, el dia, l’hora i identifica’t.

El dia de la cita caldrà portar l’original del document d’identificació personal (DNI, NIF, passaport) i enviar prèviament la documentació a omac@mont-roig.cat.


OMAC MONT-ROIG
Ctra. Colldejou, s/n
43300 Mont-roig del Camp
Tel. 977 83 70 05
Fax. 977 838 089


OMAC MIAMI PLATJA
C/ Soria, 14
43892 Miami Platja
Tel. 977 83 70 05
Fax. 977 170 728