Les Oficines Municipals d’Atenció a la Ciutadania són l’enllaç entre la ciutadania i l’Ajuntament. Tenen vocació de servei i la voluntat de facilitar la gestió de tràmits administratius i atendre les sol·licituds d’informació.
Les OMAC representen una aposta de l’Ajuntament per oferir un model de relació amb els ciutadans i ciutadanes basat en criteris d’eficàcia i qualitat, mitjançant un servei centralitzat, àgil, còmode i personalitzat. Tot plegat per tal que els usuaris i usuàries obtinguin resposta i solucions a les seves sol·licituds.
L’OMAC us ofereix la possibilitat de realitzar tots els tràmits municipals, entre els quals destaquen:
- Registre d’entrada de documents
- Tramitació d’altes, baixes i modificacions del padró d’habitants
- Sol·licituds d’activitats, guinguetes, mercats, fira
- Comunicació prèvia d’obres majors, menors, piscines, primera ocupació
- Consulta estat expedients d’obres
- Consultes sobre cadastre i reclamacions
- Altes i modificacions d’Ibi urbà i rústic
- Expedició de certificats IdCAT
- Inscripcions bus escolar, sol·licituds beques
- Eleccions: cens votants, reclamacions i tramitació representats taules electorals
- Inscripció al cens d’animals de companyia
L’Ajuntament de Mont-roig del Camp continua prioritzant l’atenció telemàtica per evitar riscos per la crisi de la Covid-19.
Nou servei OAC 360º de suport en la tramitació electrònica
L’OAC360º és un servei integral que ofereix suport telefònic o mitjançant el correu electrònic per tal de de resoldre els dubtes o les dificultats que la ciutadania, professionals, empreses i entitats puguin tenir en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica https://mont-roig.eadministracio.cat/info.0
Assistència per videoconferència o telefònica
Les Oficines Municipals d’Atenció a la Ciutadania ofereixen el servei d’assistència a través de videoconferència o telèfon, amb l’objectiu de donar suport als usuaris/àries en la realització de qualsevol tràmit amb l’Ajuntament.
- Podeu demanar cita prèvia a través d’aquest enllaç de la Seu Electrònica o bé trucant al 977 83 70 05.
Un cop demanada la cita prèvia la persona que us assistirà en la videoconferència es posarà en contacte amb vosaltres per concretar el tràmit i la documentació necessària. Després rebreu un correu electrònic amb l’enllaç a la videoconferència.
Altres canals d’atenció a la ciutadania
- El telèfon de l’Ajuntament 977 83 70 05 continua operatiu per a fer consultes o assistència telefònica en la tramitació.
- El correu electrònic omac@mont-roig.cat
- El número de WhatsApp 695 781 993
Atenció presencial només amb cita prèvia
S’atendrà presencialment amb cita prèvia, en cas que el tràmit no es pugui fer mitjançant assistència telemàtica i/o que els ciutadans/es no disposin dels mitjans necessaris per fer la tramitació en línia. En aquest cas, és obligatòria també la cita prèvia.
- Podeu demanar cita prèvia a través d’aquest enllaç o bé trucant al 977 83 70 05.
Tria l’oficina on vols ser atès, el tipus de tràmit administratiu, el dia, l’hora i identifica’t.
El dia de la cita caldrà portar l’original del document d’identificació personal (DNI, NIF, passaport) i enviar prèviament la documentació a omac@mont-roig.cat.