Fira de Mont-roig del Camp

Aquest any la Fira de Mont-roig arriba a la seva 137a edició. Des dels seus inicis va esdevenir una fira tradicionalment agrícola, per posteriorment, convertir-se en les últimes dècades, en una fira multisectorial centrada en diversos sectors comercials i econòmics.

La Fira, a banda del recinte firal, és una gran festa pel poble de Mont-roig. Durant els dies de la Fira, tant per part de l’Ajuntament, com des de moltes entitats i associacions del municipi, s’organitzen multitud d’activitats que s’emmarquen en un programa paral·lel adreçat a tots els públics i que complementa l’esdeveniment. En aquest programa hi trobem activitats com concerts, balls, activitats infantils, exposicions, campionats esportius,… Finalment ho acaba d’arrodonir tot la fira d’atraccions.

Ja fa uns anys es va fer una renovació de la Fira i d’aquí va néixer la nova Fira Cullerada, un esdeveniment centrat  en el món de la gastronomia que pretén ser una fira de referent dins el sector gastronòmic, on els productes alimentaris de qualitat i els productes de proximitat i de la nostra terra siguin els protagonistes absoluts. S’hi exposen i s’hi poden degustar productes, aliments i begudes diferenciadors, amb trets distintius, singulars i de gran qualitat.

El recinte firal es troba ubicat al carrer Aureli Maria Escarré, just davant del Poliesportiu Municipal i es tracta d’un espai a l’aire lliure. En aquest emplaçament també s’hi concentren la majoria de les activitats lúdico-festives que s’organitzen, així com també la fira d’atraccions.

La Fira Cullerada 2018 de Mont-roig del Camp tindrà lloc del 3 al 5 d’agost i el recinte firal romandrà obert de 18 a 24 hores.

Si vols participar com a expositor de la Fira Cullerada 2018, a continuació et pots descarregar la sol·licitud de participació. (Es poden presentar les sol·licituds fins al dia 30/06/2018).

La primera fira es va celebrar l’any 1881, i en els seus orígens tenia un caràcter agrícola i ramader, que al llarg dels anys ha anat adaptant-se fins a l’actual nova fira. Cartells edicions anteriors.

Cartell Fira Mont-roig del Camp 2014134ena Fira de Mont-roig del Camp  Cartell Fira Mont-roig del Camp 2013Cartell Fira Mont-roig del Camp 2012