Fira de Mont-roig del Camp

La primera Fira es va celebrar l’any 1881 i en els seus orígens tenia un caràcter agrícola per posteriorment, convertir-se en les últimes dècades, en una fira multisectorial centrada en diversos sectors comercials i econòmics. L’última renovació de la Fira va suposar el naixement de La Cullerada, un espai centrat en el món de la gastronomia on els productes alimentaris de qualitat i de proximitat són els protagonistes absoluts. Al recinte, s’hi exposen i s’hi poden degustar aliments i begudes, però també hi te cabuda una zona multisectorial amb expositors d’artesania, serveis, etc.

La Fira, a banda del recinte firal, és una gran festa pel poble de Mont-roig. Durant els dies de la Fira, tant per part de l’Ajuntament, com des de moltes entitats i associacions del municipi, s’organitzen multitud d’activitats que s’emmarquen en un programa paral·lel adreçat a tots els públics i que complementa l’esdeveniment. En aquest programa hi trobem activitats com concerts, balls, activitats infantils, exposicions, campionats esportius… Finalment, ho acaba d’arrodonir tot la fira d’atraccions.

La Fira de Mont-roig del Camp sempre es duu a terme durant el primer cap de setmana del mes d’agost.

La primera Fira es va celebrar l’any 1881 i en els seus orígens tenia un caràcter agrícola i ramader que, al llarg dels anys, ha anat adaptant-se fins a l’actual nova Fira. Cartells edicions anteriors.

Cartell Fira Mont-roig del Camp 2014134ena Fira de Mont-roig del CampCartell Fira Mont-roig del Camp 2013Cartell Fira Mont-roig del Camp 2012