Fira de Mont-roig del Camp

Aquest any la Fira de Mont-roig arriba a la seva 138a edició. Des dels seus inicis va esdevenir una fira tradicionalment agrícola, per posteriorment, convertir-se en les últimes dècades, en una fira multisectorial centrada en diversos sectors comercials i econòmics.

La Fira, a banda del recinte firal, és una gran festa pel poble de Mont-roig. Durant els dies de la Fira, tant per part de l’Ajuntament, com des de moltes entitats i associacions del municipi, s’organitzen multitud d’activitats que s’emmarquen en un programa paral·lel adreçat a tots els públics i que complementa l’esdeveniment. En aquest programa hi trobem activitats com concerts, balls, activitats infantils, exposicions, campionats esportius… Finalment, ho acaba d’arrodonir tot la fira d’atraccions.

L’última renovació de la Fira va suposar el naixement de La Cullerada, un espai centrat en el món de la gastronomia on els productes alimentaris de qualitat i de proximitat són els protagonistes absoluts. Al recinte, s’hi exposen i s’hi poden degustar aliments i begudes. En aquesta edició hi haurà també un espai multisectorial amb expositors d’artesania, serveis, etc.

El recinte firal es troba ubicat al carrer Aureli Maria Escarré, just davant del Poliesportiu Municipal i es tracta d’un espai a l’aire lliure. En aquest emplaçament també s’hi concentren la majoria de les activitats lúdico-festives que s’organitzen, així com  la fira d’atraccions.

La Fira de Mont-roig del Camp tindrà lloc de l’1 al 4 d’agost i el recinte firal es podrà visitar del 2 al 4 d’agost de 18 a 24 hores.

Programa Fira de Mont-roig del Camp 2019

La primera Fira es va celebrar l’any 1881 i en els seus orígens tenia un caràcter agrícola i ramader que, al llarg dels anys, ha anat adaptant-se fins a l’actual nova Fira. Cartells edicions anteriors.

Cartell Fira Mont-roig del Camp 2014134ena Fira de Mont-roig del Camp

Cartell Fira Mont-roig del Camp 2013Cartell Fira Mont-roig del Camp 2012