La línia d’atenció telefònica contra la violència masclista 900 900 120 es reforça durant el període de confinament

La línia d’atenció telefònica contra la violència masclista 900 900 120 es reforça durant el període de confinament

  • El servei d’atenció permanent del 900 900 120 contra la violència masclista és gratuït i confidencial i funciona tots els dies de l’any, durant les 24 hores del dia.

S’hi pot accedir per telèfon i correu electrònic, i atén les demandes relacionades amb qualsevol forma de situació de violència contra les dones com peticions d’informació de dones que viuen situacions de violència, sobre els recursos existents a Catalunya en matèria d’assistència a la violència contra les dones, sol·licituds d’assessorament sobre possibles actuacions a realitzar davant una situació de violència contra les dones, procedents de particulars i/o professionals.

La línia 900 900 120 també actua en els casos d’activació del Servei d’intervenció en crisis greus en l’àmbit de la violència masclista (24h / 365 dies a l’any), procedent de qualsevol Ajuntament i Consell Comarcal, amb el previ consentiment de la dona agredida o del seu entorn familiar.

Disposa de professionals, advocades i psicòlogues que poden contactar amb serveis d’emergència, si és necessari. Les persones que accedeixin al servei poden expressar-se en 124 llengües, entre les quals hi ha el català, el castellà, l’anglès, el francès, l’alemany, l’italià, el rus, l’àrab, el romanès, el croat i el xinès.

Més info Línia atenció a les dones

Share this post