Servei OAC 360º

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp compta amb el servei OAC360º d’assistència i acompanyament a la ciutadania, empreses i entitats en l’ús de les plataformes de tramitació electrònica que l’Ens utilitza.

Con ens pot ajudar l’OAC360º ?

S’atén qualsevol incidència tècnica en l’ús de les plataformes de tramitació electrònica des dels seus dispositius així com les incidències derivades de la manca d’hàbit o coneixement en relació a la presentació d’instàncies electròniques, ús de les plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques, carpeta ciutadana o factures electròniques, entre d’altres.

Dona suport en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia, sol·licitar una subvenció o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d’altres).

A més, en cas que sigui necessari, s’inclou la possibilitat de resolució de la incidència a través de la connexió remota al dispositiu de la persona, sempre amb l’autorització expressa d’aquesta.

 

L’OAC360º ofereix tres canals de suport:

A través del telèfon 977 900 422 disponible de dilluns a divendres en horari de 8 a 20 h.

Aquest servei ofereix acompanyament telefònic per resoldre qualsevol tipus de dubte o incidència en els tràmits municipals. Aquest canal també inclou l’opció de demanar que es retorni la trucada més tard en cas de no voler-se mantenir a l’espera.

 

Mitjançant el correu electrònic (oac360@mont-roig.cat)

La ciutadania pot escriure per correu les seves consultes, que seran respostes per un tècnic del servei.

 

A través del servei “Truca’m”

Aquest formulari permet introduir les dades de contacte de la persona, el motiu de la consulta i també en quina franja horària es prefereix que el servei contacti amb ella.

 

 

 

Servei de traducció automàtica PLATOON

Les persones que no dominen el català o el castellà podran ser ateses en el seu idioma durant l’atenció telefònica. El servei disposa de traducció simultània en 41 idiomes diferents utilitzant una APP descarregada al mòbil. Trobareu les instruccions d’ús i descàrrega de l’APP Platoon al web www.adtende.es/pltn