La campanya de promoció del comerç ‘Impulsem l’Avinguda de Barcelona’ de Miami Platja ja està en marxa
- S’està treballant en la realització de petits vídeos promocionals dels 50 establiments i diverses millores relacionades amb la transformació digital dels comerços
En el marc de la remodelació de l’Avinguda Barcelona de Miami Platja i amb l’objectiu de promoure el comerç de la zona, s’ha engegat una campanya per afavorir la digitalització i el posicionament dels comerços d’aquesta zona a les xarxes.
La reconversió de l’antiga carretera N-340 en l’Avinguda de Barcelona està implicant una transformació en el model comercial, i aquesta campanya vol ajudar els comerços a adaptar-se i aprofitar aquest canvi. La pacificació de la via ha donat centralitat al vianant i facilitarà la integració de l’activitat comercial amb la resta d’atractius del municipi.
Amb aquest objectiu, una productora audiovisual especialitzada en promoció comercial està treballant personalment amb cada un dels prop de 50 establiments adherits per produir uns vídeos anunci, d’entre 30 i 60 segons, que descriguin l’activitat i projectin la qualitat del comerç. Així, finalment, cada comerç disposarà del seu propi vídeo que explotarà de la manera que cregui més convenient. A més a més, la campanya també inclou la creació d’un marc personalitzat per a publicacions a les xarxes socials i d’un codi QR dinàmic amb diferents funcionalitats.
Aquesta actuació s’inclou en el projecte “Impulsant un nou bulevard digital a l’Avinguda de Barcelona”, que va ser declarat beneficiari de la Línia d’ajudes per al suport a mercats, zones urbanes comercials, comerç no sedentari i canals curts de comercialització, inclosa en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i de l’Instrument recuperador de la Unió Europea (Next Generation EU) en la convocatòria de l’any 2022.