- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Recollida del DNI tramitat a Miami Platja
17/02/2017, 9:00 - 14:00
L’oficina mòbil de la Direcció General de la Policia Nacional es desplaçarà a Miami Platja el dimecres 15 de febrer de 2017 per tramitar l’expedició del DNI. El servei contempla qualsevol tràmit del carnet d’identitat, tant si es tracta de fer-se’l per primera vegada com si s’ha de renovar, sigui per pèrdua o extraviament, per sostracció o per canvi de dades o domicili.
L’entrega del DNI es farà el divendres 17 de febrer.
Per beneficiar-se d’aquest servei, s’ha de demanar cita prèvia a les Oficines Municipals d’Atenció al Ciutadà (OMAC) de l’Ajuntament, tant a Mont-roig del Camp com a Miami Platja. L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 h a 14 h. Allí se’ls informarà de la documentació que han de portar i del dia i hora assignats. També es pot sol·licitar hora telefònicament trucant al 977 83 70 05 o al 977 17 04 40 o bé a través d’internet.