El cicle Sons de Nit es consolida amb una gran resposta del públic en una edició marcada per la qualitat i la descentralització

El cicle Sons de Nit es consolida amb una gran resposta del públic en una edició marcada per la qualitat i la descentralització

  • El concert de Manu Guix, amb 500 persones, i les actuacions de Gospel Gloria, Contra Viento y Madera i la Unió Filharmònica d’Amposta, entre els moments més destacats d’un cicle que mantindrà la mateixa fórmula l’any vinent amb l’objectiu d’incorporar artistes de més renom

El cicle cultural Sons de Nit ha tancat aquest cap de setmana la seva edició 2026 amb una valoració molt positiva per part de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp. El cicle es consolida definitivament com una de les propostes culturals de referència de l’estiu al municipi, amb una programació diversa i de qualitat repartida entre diferents espais de Mont-roig del Camp i Miami Platja.

Un dels moments més destacats d’aquesta edició ha estat el concert de Manu Guix, que va reunir dissabte unes 500 persones a la plaça Mossèn Gaietà Ivern, omplint completament totes les cadires disponibles. L’actuació, en format acústic, va comptar amb una molt bona acollida per part del públic i va confirmar l’aposta del cicle per incorporar artistes de reconegut prestigi.

També ha estat especialment positiva la resposta a la resta de propostes musicals. El concert del Cor Gospel Gloria a la Pèrgola de la Platja Cristall va tenir una molt bona acollida, igual que la proposta de flamenc i jazz de Contra Viento y Madera, que va portar la seva combinació de música, improvisació i dansa a Miami Platja.

La Banda de Música de la Unió Filharmònica d’Amposta també va deixar una molt bona impressió en la seva actuació al nucli antic de Mont-roig del Camp. La cercavila i el posterior concert de bandes sonores van permetre gaudir d’una proposta musical de gran format en un dels espais més emblemàtics del municipi.

També cal destacar la bona acollida de la proposta Divendres DiVins, celebrada a l’Ermita de la Mare de Déu de la Roca. La vetllada va combinar patrimoni amb una visita guiada a càrrec d’Eduard Boada, natura, un tast de vins de la DO Catalunya i l’espectacle de màgia de Vicenç Gómez, en un entorn únic que va contribuir a crear una atmosfera especialment atractiva.

Aquesta edició ha mantingut la fórmula iniciada l’any passat, amb una programació descentralitzada en quatre escenaris —l’Ermita de la Mare de Déu de la Roca, el Mas Miró, la Pèrgola de la Platja Cristall i la plaça Mossèn Gaietà Ivern—, combinant patrimoni, paisatge i cultura i apropant les activitats a diferents punts de Mont-roig del Camp i Miami Platja.

Des de la Regidoria de Cultura es fa una valoració molt satisfactòria de l’edició i es destaca que “Sons de Nit és ja un cicle plenament consolidat, amb una fórmula que funciona i que permet portar cultura de qualitat a diferents espais del municipi”. En aquest sentit, l’Ajuntament aposta per donar continuïtat al mateix model l’any vinent, mantenint la descentralització de la programació i treballant per incorporar artistes i propostes amb més renom i projecció.

 

Share this post