Jornades de portes obertes a les Llars d’Infants municipals
Les famílies interessades podran visitar els centres durant les jornades de portes obertes del 27 d’abril (Mare de Déu de la Roca) i el 4 de maig (Petete).
L’Ajuntament de Mont-roig del Camp,, inicia el procés d’escolarització per a les llars d’infants Mare de Déu de la Roca (Mont-roig del Camp) i Petete (Miami Platja). Aquests centres estan adreçats a infants a partir de les 16 setmanes i fins als 3 anys, oferint un entorn educatiu de qualitat i suport a la conciliació familiar.
Jornades de Portes Obertes
Abans de l’inici del període d’inscripció, es realitzaran jornades de portes obertes per tal que les famílies puguin conèixer les instal·lacions i el projecte educatiu de cada centre. És imprescindible demanar cita prèvia per telèfon.
- Llar d’Infants Mare de Déu de la Roca (Mont-roig del Camp): Dilluns 27 d’abril, en dos torns a les 17:30 h i a les 18:30 h. (Tel. 977 83 74 19).
- Llar d’Infants Petete (Miami Platja): Dilluns 4 de maig, en dos torns a les 17:30 h i a les 18:30 h. (Tel. 977 17 03 48).
Període i tràmit de preinscripció
El termini per presentar les sol·licituds de preinscripció serà del 8 al 22 de maig de 2026.
El tràmit s’haurà de realitzar de manera telemàtica a través de la seu electrònica de Nostreserveis: nostreserveis.eadministracio.cat.
Per a aquelles famílies que necessitin suport informàtic o assessorament, es pot sol·licitar cita prèvia a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) trucant als telèfons 977 172 865 o 677 724 637, o bé enviant un correu a ome@mont-roig.cat.
Preus i bonificacions
Cal recordar que, d’acord amb la normativa vigent, la quota d’escolarització per al curs d’I2 és gratuïta, havent d’abonar només els conceptes de matrícula, material escolar i, si s’escau, els serveis de menjador i acollida. Els centres ofereixen flexibilitat horària amb modalitats de només matí o de matí i tarda.
Descarrega’t la informació completa de la preiscripció (en aquest pdf)

