Les sales de fitness dels poliesportius municipals de Mont-roig del Camp i Miami Platja estrenen nou equipament

Les sales de fitness dels poliesportius municipals de Mont-roig del Camp i Miami Platja estrenen nou equipament

  • L’Ajuntament renova íntegrament la maquinària, incorpora noves bicicletes de ciclisme indoor i millora l’espai de pesos lliures per oferir un servei més modern, complet i adaptat a les necessitats de les persones usuàries

L’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha culminat la renovació integral de l’equipament de les sales de fitness municipals de Mont-roig del Camp i de Miami Platja mitjançant un nou contracte de rènting de maquinària esportiva.

L’actuació ha permès substituir completament la maquinària existent i incorporar nous equips, ampliant l’oferta disponible i millorant la varietat d’exercicis i les possibilitats d’entrenament. L’objectiu és oferir un servei més complet, actualitzat i adaptat a les necessitats actuals de les persones usuàries de les dues instal·lacions.

La renovació també ha inclòs la substitució de totes les bicicletes de la sala de ciclisme indoor, que ara compta amb models de gamma superior. Aquesta millora permet incrementar la qualitat de les sessions dirigides i oferir una millor experiència d’entrenament.

D’altra banda, s’ha adequat la zona de pesos lliures amb la instal·lació d’un paviment de cautxú específic per a aquest tipus de treball. Aquesta actuació contribueix a millorar la seguretat, la funcionalitat i la conservació de l’espai.

Bona valoració

Els primers dies de funcionament del nou equipament han estat molt ben valorats per les persones usuàries, que han destacat especialment la qualitat de la nova maquinària, l’ampliació dels equips disponibles i la modernització de les sales.

 

 

Share this post