Nàutic Parc tanca la temporada 2025 amb un creixement rècord i consolida el seu lideratge en turisme nàutic
-

Representannts de Nautic Parc, entre els quals s’hi troba la regidora de Mont-roig del Camp, Yolanda Pérez, al centre de la imatge.
La reunió de balanç s’ha celebrat avui a l’Ecoespai de Miami Platja, amb la participació destacada de Mont-roig Miami Turisme i representants municipals de tota la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre
Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l’Ebre tancarà en pocs dies la seva temporada 2025 amb unes xifres excepcionals que confirmen la seva maduresa i el seu paper com a referent del turisme nàutic a la Costa Daurada, les Terres de l’Ebre i Catalunya. Les vendes totals han crescut un 34,5 % en relació a 2024, assolint un nou màxim històric. També ha augmentat el nombre de clients online (+79 %), reflectint l’èxit del procés de digitalització i la consolidació de la web www.nauticparc.com, així com la seva presència a altres plataformes digitals.
Aquestes i altres dades s’han donat a conèixer a la trobada de la Comissió d’Administracions Públiques, que de manera periòdica es reuneix per fer seguiment de les accions realitzades durant l’any.
En aquesta ocasió, la reunió s’ha celebrat a l’Ecoespai de Miami Platja, un espai de referència en sostenibilitat i educació ambiental, gràcies a la col·laboració de Mont-roig Miami Turisme, que ha exercit d’amfitrió.
L’acte ha comptat amb la presència d’alcaldes i regidors dels municipis de Salou, Cambrils, Mont-roig del Camp, Vandellòs i Hospitalet, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla i Deltebre, així com representants del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i tècnics de turisme dels diferents municipis.
El canal web ha experimentat un creixement notable de visites (+35 % d’usuaris i +50 % de visualitzacions), amb una retenció més alta i una millor presència orgànica als cercadors. Aquest impuls digital demostra una estratègia sòlida, equilibrada entre visibilitat orgànica (SEO) i campanyes de pagament (SEM), que garanteixen una presència constant durant tot l’any.
Pel que fa a la procedència dels visitants, Espanya es manté dominant amb prop del 60 %, mentre que el mercat britànic continua creixent amb força. Les reserves procedents d’Alemanya i Països Baixos també augmenten lleugerament, confirmant la diversificació internacional, mentre que el mercat francès ha experimentat una baixada del 8 %.
Aquest 2025 marca l’inici d’una nova etapa orientada a la sostenibilitat i la creació d’experiències autèntiques, amb projectes com “Ruta Blava: Camins de Mar” i “Green & Blue Ebre Experience”, que connecten el mar i la natura amb l’essència del territori.
L’any vinent, el Nàutic Parc celebrarà 25 anys d’història compartida (2001–2026), un viatge que ha unit municipis, empreses i persones al voltant d’un mateix horitzó: el mar.


