Les llars d’infants municipals incorporen una agenda digital per comunicar-se amb les famílies

Les llars d’infants municipals incorporen una agenda digital per comunicar-se amb les famílies

  • S’han instal·lat tauletes electròniques a totes les aules per agilitzar la introducció d’informació per part del personal educatiu

Les llars d’infants municipals Mare de Déu de la Roca de Mont-roig i Petete de Miami Platja han implantat una agenda en format digital per a la gestió de la comunicació amb les famílies dels infants. Aquest format electrònic, que substitueix la tradicional agenda de paper que es feia servir fins ara, permet potenciar i reforçar la comunicació bidireccional i enfortir el vincle entre les professionals de les llars i les famílies.

A través d’aquesta agenda electrònica el personal educatiu apunta el dia a dia dels infants, com ara l’alimentació o el descans, el canvi de bolquer, qualsevol novetat o incidència que hi hagi a l’aula i els processos d’aprenentatge assolits pels nens i nenes. A més, a l’agenda s’hi poden trobar informacions referents al menú del menjador, el calendari escolar o altres documents de la llar.

Per implementar aquest canvi s’ha dotat a totes les aules de les dues llars d’una tauleta perquè les educadores puguin introduir la informació de cada infant amb agilitat. Les famílies poden consultar l’agenda electrònica a través de la web o una aplicació que es pot baixar al mòbil o tauleta, que està disponible en català, castellà i anglès. En el cas de missatges importants, les famílies reben notificacions o bé correus electrònics d’avís.

La mateixa aplicació permet que els pares i mares es puguin posar en contacte amb l’equip d’educadors o amb la direcció de la llar, facilitant que el flux d’informació sigui més fluid.

     

Comparteix aquest article