L’Ajuntament de Mont-roig del Camp posa en marxa una campanya per donar suport al sector de la restauració local
- Coincidint amb l’ampliació de l’horari de consum d’aquests establiments, el consistori anima, de nou, als veïns i veïnes a fer pinya per superar la crisi de la Covid19
- Amb més de 100 establiments al municipi, es tracta d’un dels sectors econòmics més afectats per la pandèmia que s’ha anat adaptant els últims mesos per mantenir oberts els seus negocis
L’Ajuntament de Mont-roig del Camp, a través de la regidoria de Turisme, ha posat en marxa una campanya per donar suport al gremi de la restauració local i animar als veïns i veïnes a fer pinya per sortir, al més aviat possible, de la crisi derivada de la Covid19.
Coincidint amb l’entrada en vigor de noves mesures, aquest mateix dilluns 8 de març, en què els establiments de restauració poden ampliar l’horari de consum als establiments de 7.30 a 17 h de forma interrompuda; Mont-roig Miami Turisme ha presentat un espot per promocionar un dels sectors amb més pes en l’economia del municipi, que compta amb més de 100 establiments, i que ha estat i està sent un dels àmbits més afectats i perjudicats a causa de les restriccions per la pandèmia.
Suport seguint les mesures de prevenció
Així, la campanya convida a tots els veïns i veïnes del municipi, però també al turisme de proximitat, a recuperar els cafès als matins, els divendres de canyes, els vermuts amb els amics o els menjars familiars, sempre amb responsabilitat i seguint les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. Tot plegat per fer viable la recuperació econòmica, sense oblidar la necessitat de continuar mantenint les mesures de prevenció que, a la vegada, permeten preservar la salut de la ciutadania.
Per a la gravació de l’espot, s’ha volgut donar visibilitat a tots els nuclis del municipi, reforçant aquest missatge de fer pinya. És per això que els restauradors i restauradores que hi participen ho fan en representació de Mont-roig, de les urbanitzacions, de l’interior de Miami Platja i de la zona de costa. Tots ells ambaixadors d’un sector que en el darrer any s’ha adaptat a la crisi, implantant mesures de prevenció per fer segurs els seus establiments i buscant, en molts casos, noves formes, com per exemple el menjar per emportar i el repartiment a domicili, per poder mantenir actius els seus negocis.
Finalment, cal destacar que la campanya forma part de les accions recollides al Pla per a la Reconstrucció Social i Econòmica, aprovat per Ple el 30 de juny de 2020, per fer front a les conseqüències que està provocant en l’àmbit local la crisi del coronavirus i que té l’objectiu d’acompanyar l’empresariat local en la seva recuperació econòmica.
Els restauradors i restauradores locals han estat els protagonistes de la campanya