El Departament de Recursos Humans és el responsable de la selecció de personal, de la gestió de la contractació, les nòmines i la seguretat social dels treballadors. Des de l’àrea també es gestiona el control de presència, els permisos i les vacances, així com l’organització de cursos de formació, entre d’altres.
A l’apartat convocatòries hi trobareu informació dels processos de selecció de personal, les bases i els resultats de les proves.
Les persones interessades en participar en els processos de selecció hauran de presentar la sol·licitud per registre d’entrada a les Oficines Municipals d’Atenció al Ciutadà de Mont-roig i Miami Platja, acompanyant-hi la documentació que es requereix a les bases específiques que regulen els processos selectius.
DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS
Ajuntament de Mont-roig del Camp
Ctra. Colldejou, s/n
43300 Mont-roig del Camp
Tel. 977 83 70 05. Extensió 128
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h