Tràmits i instàncies

Tramitació del DNI-e

Els veïns de Mont-roig i Miami Platja poden tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) al mateix municipi, sense necessitat de desplaçar-se a altres ciutats. Des del gener de 2008, fruït d’un conveni entre la Policia Nacional i l’Ajuntament de Mont-roig del Camp, la unitat mòbil del cos policial ens visita periòdicament per tal de facilitar-ne la gestió.

Des de gener de 2009 el document expedit és l’electrònic (DNI-e), que permet al propietari disposar de signatura electrònica per realitzar amb la màxima seguretat tràmits administratius de forma telemàtica, així com transaccions comercials a través d’Internet.

El servei contempla qualsevol tràmit del DNI, tant si es tracta de fer-se’l per primera vegada com si s’ha de renovar, ja sigui per pèrdua o extraviament, per sostracció o per canvi de dades o domicili.

Per beneficiar-se d’aquest servei, s’ha de demanar prèviament hora a les Oficines Municipals d’Atenció al Ciutadà (OMAC) de l’Ajuntament, tant a Mont-roig com a Miami. Allí se’ls informarà de la documentació que han de portar i del dia i hora assignats. També es pot sol·licitar cita a través d’internet. Quan es tanca una llista, l’Ajuntament demana una nova data per continuar atenent les sol·licituds dels ciutadans.

Demanar cita

Podeu demanar cita omplint aquest formulari.





captcha


* Un cop feta la sol·licitud, l’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà us proposarà una data per correu electrònic. Quan la confirmeu, tindreu dia i hora per tramitar el DNI-e.

Dirigiu-vos a l’OMAC per demanar cita

(Horari d’atenció al públic: de 9 a 14 hores)

OMAC Mont-roig: crta. Colldejou, s/n, o trucant al 977 83 70 05
OMAC Miami Platja: carrer Sòria, 14-16, o al 977 17 04 40

Per a més informació sobre el DNI-e podeu accedir a la pàgina web www.dnielectronico.es o al telèfon gratuït 900 364 463.