Bona acollida dels tallers sobre la menopausa amb motiu del Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones
Les dues sessions, celebrades a Mont-roig i Miami Platja, van despertar un gran interès entre les participants.
Amb motiu del Dia Internacional d’Acció per a la Salut de les Dones, que se celebra avui, 28 de maig, l’Ajuntament de Mont-roig del Camp, a través dels departaments d’Igualtat i Polítiques Feministes i de Salut, ha organitzat dues sessions sobre la menopausa, celebrades dilluns i dimarts a Mont-roig i Miami Platja, respectivament.
Els tallers, impartits per Marta Garcia, sex coach i especialista en benestar sexual, van comptar amb una bona assistència i una participació molt activa per part de les assistents.
L’objectiu d’aquestes trobades era oferir eines per entendre i gestionar els canvis físics i emocionals de la menopausa d’una manera positiva, informada i saludable. Les participants van mostrar molt d’interès pels continguts exposats i van valorar molt positivament l’espai de reflexió i suport que es va generar durant les sessions.