Conferència amb Marina Marroquí: “Com construir una educació afectivosexual més enllà del porno”
- La xerrada per a majors de 14 anys tindrà lloc al Centre Polivalent de Miami Platja i estarà protagonitzada per aquesta especialista coneguda pel seu pas pel programa de TV3, ‘Generació Porno’.
El proper dimarts 15 d’octubre, Miami Platja acollirà una conferència d’especial rellevància per a famílies i educadors/es sota el títol: “Com construir una educació afectivosexual més enllà del porno”. Aquesta xerrada, a càrrec de Marina Marroquí, reconeguda educadora social i coneguda per les seves aparicions a TV3, abordarà una problemàtica que afecta cada cop més la nostra societat: l’accés precoç a la pornografia per part de joves a partir dels 10 anys i les conseqüències que això comporta en el seu desenvolupament afectivosexual. La xerrada l’organitza la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp.
Marroquí oferirà una visió detallada sobre els efectes que pot tenir el consum de pornografia en la joventut, destacant la seva influència en problemes com l’abús sexual entre menors o la incapacitat d’identificar conductes de violència sexual. A més, proporcionarà eines i pautes per ajudar pares, mares i educadors/es a oferir una formació afectivosexual adaptada a la realitat actual.
Qui és Marina Marroquí?
Marina Marroquí ha impartit tallers de prevenció i detecció precoç de la violència de gènere en adolescents a més de 200.000 joves. El seu compromís en la lluita per l’educació emocional i sexual de qualitat ha estat reconegut amb distincions com la de ser inclosa entre les 25 dones més importants de la història del País Valencià. Recentment, ha estat coneguda pel seu pas pel programa de TV3 Generació Porno, on va destacar pel seu enfocament innovador i realista sobre els desafiaments de l’educació sexual en l’era digital.
Un esdeveniment per a majors de 14 anys
Aquest esdeveniment està adreçat a totes les famílies i persones majors de 14 anys, amb l’objectiu de crear un espai de reflexió i aprenentatge per poder abordar amb seguretat i confiança el diàleg sobre l’educació afectivosexual en l’actualitat.