La Policia Nacional tornarà a oferir el servei de tramitació del DNI a partir del mes de juny
- L’oficina mòbil de la Direcció General de la Policia es desplaçarà a la biblioteca de Miami Platja, els dies 9 i 11 de juny
- Cal demanar cita prèvia a través del web municipal o per telèfon
La Policia Nacional reprèn el servei de renovació i tramitació del DNI al municipi, després d’uns mesos parat a causa de la Covid19. En concret, l’oficina mòbil de la Direcció General de la Policia es desplaçarà a la biblioteca de Miami Platja, el pròxim dimecres 9 de juny per realitzar els tràmits i el dia 11 de juny per entregar els documents.
El servei contempla qualsevol tràmit del DNI, tan si es tracta de fer-se’l per primera vegada com si s’ha de renovar, ja sigui per pèrdua, per sostracció o per canvi de dades o domicili.
Recordem que per beneficiar-se d’aquest servei, cal demanar hora a les Oficines Municipals d’Atenció a la Ciutadania mitjançant el següent enllaç:
https://mont-roig.cat/lajuntament/atencio-ciutadana/tramits-i-instancies/
La petició de cita prèvia també es pot fer per telèfon al 977 83 70 05.
Un cop feta la sol·licitud, l’Oficina Municipal d’Atenció a la Ciutadania informarà de la documentació que cal portar i de l’hora assignada.
Mesures especials a causa de la Covid19
Un cop feta la sol·licitud s’atorgarà una cita per persona i cal assistir-hi a la hora assignada de forma individual, excepte menors o persones dependents. És obligatori l’ús de mascaretes, gels i respectar distàncies de seguretat.
La taxa és de 12 € que caldrà portar en efectiu i import exacte a causa de la Covid19.