L’Ajuntament de Mont-roig del Camp participa a la primera trobada de la Xarxa de Regidories per a la Igualtat a Tarragona

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp participa a la primera trobada de la Xarxa de Regidories per a la Igualtat a Tarragona

  • La regidora Francis Ortiz, a la dreta, durant la Jornada a la Selva del Camp amb les autoritats i regidores d’altres municipis.

    La regidora d’Igualtat Francis Ortiz s’uneix a representants institucionals i municipals per avançar en polítiques locals amb perspectiva de gènere

La regidora d’Igualtat de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp, Francis Ortiz, ha participat aquest dimecres en la primera trobada de la Xarxa de les Regidories per a la Igualtat a la demarcació de Tarragona, que ha tingut lloc al Castell de Paborde de la Selva del Camp.

L’acte ha comptat amb la presència de la consellera d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat, Eva Menor Cantador, així com de la delegada del Govern a Tarragona, Lucía López Cerdán, i la directora dels Serveis Territorials d’Igualtat i Feminismes a Tarragona, Inma Pastor Gosálbez.

Durant la jornada s’han compartit eines i criteris per reforçar l’acció local amb perspectiva de gènere, destacant la importància de les polítiques públiques properes i la cooperació entre administracions. “Els ajuntaments sou la institució més propera a la ciutadania”, ha remarcat Menor, subratllant la necessitat de treballar conjuntament per garantir la igualtat i transformar realitats des del territori.

Francis Ortiz ha valorat molt positivament la trobada, destacant que espais com aquest permeten crear sinergies entre municipis i institucions per fer polítiques d’igualtat més efectives i adaptades a les necessitats reals de la ciutadania.

 

Share this post