L’Ajuntament de Mont-roig del Camp permetrà aixecar la suspensió de terminis per l’estat de l’alarma en alguns casos si l’interessat ho sol·licita
- L’objectiu de la mesura que ha pres el consistori és no entorpir la poca activitat econòmica que pugui continuar activa
L’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha decidit mantenir la tramitació ordinària d’algunes activitats que havien estat suspeses per l’estat d’alarma, sempre i quan els interessats ho sol·licitin oficialment a través de la seu electrònica de la institució.
Cal recordar que l’estat d’alarma decretat pel govern estatal el passat 16 de març i que de moment s’ha prorrogat fins al dia 11 d’abril ha suspès tots els terminis dels procediments que estaven realitzant els diversos organismes com ara licitacions, llicències d’obres, processos de personal, subvencions, etc. Amb tot, la llei permetia en casos excepcionals aixecar aquesta suspensió dictada amb caràcter d’urgència.
Per aquest motiu, l’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha decidit agafar-se a aquest punt per tal de permetre continuar amb la tramitació administrativa d’alguns expedients i que es mantinguin els terminis inicialment establerts. L’objectiu final és no entorpir la poca activitat econòmica que queda activa i continuar donant servei a la ciutadania en la mesura que sigui possible.
S’ha de sol·licitar expressament l’aixecament dels terminis
Tots els interessats que vulguin fer servir aquesta opció de mantenir els terminis ho han de fer a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp (www.mont-roig.cat/seu-electronica).
Aquesta sol·licitud s’ha de fer a través d’un nou tràmit específic: CONFORMITAT PER A CONTINUAR AMB EL PROCEDIMENT DURANT L’ESTAT D’ALARMA
L’enllaç de conformitat per a continuar amb el procediment i la no suspensió dels terminis administratius durant l’estat d’alarma és aquest: https://mont-roig.eadministracio.cat/catalog/t/21285ddc-50d3-4359-b020-e44d0bff3139