L’Ajuntament de Mont-roig del Camp posa en marxa tres enquestes per valorar els nous serveis d’atenció ciutadana

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp posa en marxa tres enquestes per valorar els nous serveis d’atenció ciutadana

  • Es pretén puntuar els nous serveis de whatsapp, les videoconferències i totes les mesures implementades coincidint amb la crisi del Covid-19

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp posa en marxa aquest dimecres 13 de maig un seguit d’enquestes per tal que la ciutadania del municipi valori els nous serveis d’atenció ciutadana que s’han posat en marxa durant aquest període de crisi pel Covid-19. Les enquestes, que es realitzaran a través d’internet, valoraran el nou servei de whatsapp, el servei de videoconferència i una valoració general que recull tots els serveis en el seu conjunt (atenció telefònica, whatsapp, videoconferència i seu electrònica).

Des de l’Ajuntament es proposarà directament als ciutadans que facin servir aquestes eines de comunicació per tal que valori el servei rebut des del departament d’atenció al ciutadà. També les podran respondre directament des dels següents enllaços:

Whatsapp https://forms.gle/uMx739X5VcViL9vA6

Videoconferència https://forms.gle/WHq5SZj1LnzT6ceF7

Enquesta genèrica: https://forms.gle/bYtyehgwZiFj4DvF6

 

Cal recordar que l’ajuntament va posar en marxa fa unes setmanes aquests nous serveis coincidint amb l’estat d’alarma pel coronavirus: les videoconferències per assistir telemàticament els usuaris en la tramitació en línia i l’obertura d’un canal d’informació via whatsapp (a través del número de mòbil 695 781 993). Al mateix temps s’ha millorat la web amb més recursos per tal de facilitar la informació als ciutadans i resoldre qualsevol dubte que es pugui generar.

Share this post