L’ànima del Japó torna a Miami Platja amb l’Otaku Zone 2025
El saló del manga i l’anime celebra la seva 2a edició el pròxim 14 de juny amb més activitats, artistes i diversió per a tots els públics
Miami Platja es prepara per rebre de nou l’univers otaku en tota la seva esplendor. Després de l’èxit de la seva estrena, el pròxim 14 de juny, el Centre Polivalent Sant Jaume acollirà la 2a edició de l’Otaku Zone, un esdeveniment organitzat per l’Ajuntament de Mont-roig del Camp a través de la regidoria de Joventut, dedicat al manga, l’anime i la cultura japonesa contemporània, amb entrada gratuïta i obert a tothom.
Durant tota la jornada, de les 10 del matí a les vuit de la tarda, els assistents podran gaudir d’un programa vibrant i ple de sorpreses. Més de 30 artistes i paradetes oferiran il·lustracions, marxandatge, roba i accessoris exclusius. A més, hi haurà un concurs de cosplay obert a totes les edats, karaoke, tallers creatius, jocs i activitats participatives per compartir passió i talent. També hi participaran creadores de contingut, il·lustradores i artesanes vinculades a la comunitat catalana otaku.
Amb una proposta inclusiva i familiar, l’Otaku Zone no només és un punt de trobada per als amants de la cultura japonesa, sinó també un espai per viure una experiència immersiva plena de creativitat i expressió artística.