Nostraigua posa en marxa un nou servei d’ajuda en la tramitació electrònica

Nostraigua posa en marxa un nou servei d’ajuda en la tramitació electrònica

  • Es tracta del servei d’assistència i acompanyament OAC360º que ofereix suport telefònic (977 900 349), de dilluns a divendres en horari de 8 a 20h
  • El correu info@nostraigua.cat es destinarà exclusivament a informació i consultes, per la qual cosa els usuaris/àries només podran fer els seus tràmits de manera presencial, sol·licitant cita prèvia o de manera telemàtica a través de la Plataforma de tramitació electrònica https://nostraigua.eadministracio.cat/

L’Entitat Pública Empresarial Local Nostraigua posa en marxa avui dilluns 4 d’octubre un nou servei d’assistència i acompanyament en la tramitació electrònica. Es tracta de l’OAC360º, un servei integral que ofereix servei telefònic per tal de resoldre els dubtes o les dificultats que la ciutadania, professionals, empreses i entitats puguin tenir en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica. Es tracta del mateix servei que va posar en marxa l’Ajuntament de Mont-roig del Camp per tal d’incentivar la relació amb l’administració pública per mitjans electrònics i que ha tingut molt bona acollida entre la ciutadania.

Així doncs, amb aquest nou servei es pretén que cada cop més els usuaris i usuàries s’atreveixin a tramitar amb Nostraigua de forma electrònica i d’aquesta manera poder realitzar tràmits electrònics sense cues ni esperes, des de qualsevol lloc i les 24h, els 365 dies a l’any.

A més, aquest servei també està especialment pensat per ajudar als professionals, empreses i entitats, els col·lectius que els darrers anys han vist que, per normativa, estaven obligats a fer les gestions amb l’administració pública de forma electrònica.

El correu electrònic serà només per informació i consultes

Per altra banda, i en aplicació del Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s’aprova el Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics, el correu info@nostraigua.cat només es podrà utilitzar per informació i consultes.

Així doncs, tots els tràmits s’hauran de fer o bé de forma presencial, sol·licitant cita prèvia a les oficines de Mont-roig i Miami Platja o de manera telemàtica a través de la Plataforma de tramitació electrònica https://nostraigua.eadministracio.cat/. En aquest cas, si és necessari, amb l’ajuda del nou servei OAC 360º.

Més hores d’atenció

 Una de les característiques del nou servei OAC360º és que allargarà l’horari d’atenció a l’usuari, que s’oferirà de dilluns a divendres de 8 a 20h. El servei ofereix suport en casos com per exemple iniciar un tràmit en línia, instal·lar un certificat digital o resoldre incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre d’altres).

Així doncs, la posada en marxa d’aquesta nova iniciativa respon a un doble objectiu: incentivar la tramitació electrònica i oferir una atenció personalitzada a tots els col·lectius perquè ho tinguin més fàcil alhora de relacionar-se amb l’entitat de forma electrònica.

Canals de suport de l’OAC 360º

  • A través del telèfon 977 900 349 disponible de dilluns a divendres en horari ininterromput de 8 a 20h. Aquest servei ofereix acompanyament telefònic per resoldre, al moment, qualsevol tipus de dubte o incidència.
  • Mitjançant el servei“Truca’m” que permet omplir un formulari en línia per demanar que et truquin en horari convingut.

Comparteix aquest article