Nous serveis de Nostraigua

Nous serveis de Nostraigua

  • L’Entitat gestionarà directament el cobrament de les factures i enviarà avisos d’alerta a través del mòbil als usuaris que vulguin controlar el consum d’aigua

Nostraigua, l’entitat pública empresarial que gestiona el servei d’aigua, sanejament i depuració a Mont-roig, Miami Platja i la majoria de les seves urbanitzacions, ha posat en marxa dos nous serveis per tal de millorar l’atenció amb els usuaris.

D’una banda, a partir de l’1 de juliol de 2017, el cobrament de les factures del consum d’aigua passaran a gestionar-se des de Nostraigua. Cal recordar que fins al moment, la recaptació es feia des de BASE, organisme de la Diputació de Tarragona.

Amb la finestreta única els ciutadans podran fer la gestió amb més comoditat, sense intermediaris, ni esperes. A més el personal de l’entitat podrà atendre directament i solucionar qualsevol contratemps que es pugui produir.

Amb tot, si existeixen pagaments pendents anteriors a aquesta data o gestions a resoldre, caldrà dirigir-se a BASE.

Avisos d’alerta de consum al mòbil

D’altra banda, Nostraigua ha posat en marxa un servei que permetrà rebre avisos de control sobre el consum d’aigua. L’objectiu és que els usuaris puguin tenir el control de l’aigua que consumeixen o bé, si tenen una segona residència, detectar si hi ha una incidència o fuita d’aigua. Així, en el moment de realitzar la lectura del comptador, en cas d’haver sobrepassat el consum que s’hagi indicat, la persona que s’hagi adherit a aquest servei rebrà un avís per SMS al seu telèfon mòbil.

Les persones interessades en disposar del control del consum al seu dispositiu mòbil han de passar per les oficines de l’entitat a donar-se d’alta del servei, que és gratuït, o bé omplir el formulari que trobaran al web www.nostraigua.com.

Comparteix aquest article